Nowa funkcjonalność - VoiceBot
Nowa fukncjonalność w Bankowości Internetowej - VoiceBot!
Całodobowa funkcjonalność umożliwiająca blokowanie oraz resetowanie hasła do bankowości internetowej - VoiceBot.
Potrzebujesz zablokować lub odblokować dostęp do swojej bankowości?
Asystent głosowy – VoiceBot umożliwia Klientom resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. System automatycznie dzwoni do Klienta i przekazuje hasło w formie słownej.
Dzięki tej usłudze, Klienci mogą w dowolnym momencie zablokować dostęp lub wygenerować nowe hasło do bankowości internetowej, niezależnie od godzin pracy banku.
Jak odblokować dostęp do swojej bankowości?
- Na stronie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu.
- Następnie wpisz swój login oraz wybierz przycisk: RESET HASŁA.
- Kliknij ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
- System poprosi Cię o wpisanie numeru PESEL.
- Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo lub za pomocą kodu PIN i SMS.
- Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
- Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
- Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo lub za pomocą kodu SMS i Gotowe!
Jeśli z jakiegoś powodu musisz zablokować dostęp, jest to również proste.
W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz miał możliwości dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej.