Nowa funkcjonalność - VoiceBot



Nowa fukncjonalność w Bankowości Internetowej - VoiceBot! 
Całodobowa funkcjonalność umożliwiająca blokowanie oraz resetowanie hasła do bankowości internetowej - VoiceBot.

Potrzebujesz zablokować lub odblokować dostęp do swojej bankowości?
Asystent głosowy – VoiceBot umożliwia Klientom resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej. System automatycznie dzwoni do Klienta i przekazuje hasło w formie słownej. 
Dzięki tej usłudze, Klienci mogą w dowolnym momencie zablokować dostęp lub wygenerować nowe hasło do bankowości internetowej, niezależnie od godzin pracy banku.

Jak odblokować dostęp do swojej bankowości?

  • Na stronie logowania wybierz opcję: Pomoc w logowaniu.
  • Następnie wpisz swój login oraz wybierz przycisk: RESET HASŁA.
  • Kliknij ODBLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
  • System poprosi Cię o wpisanie numeru PESEL.
  • Zostaniesz poproszony o dokonanie autoryzacji w aplikacji mobilnej BSGo lub za pomocą kodu PIN i SMS.
  • Przy najbliższej próbie logowania zadzwoni do Ciebie VoiceBot, który przedstawi tymczasowe hasło.
  • Po wpisaniu tymczasowego hasła, zostaniesz poproszony o nadanie swojego nowego hasła.
  • Teraz już tylko ostateczna autoryzacja w aplikacji BSGo lub za pomocą kodu SMS i Gotowe!


Jeśli z jakiegoś powodu musisz zablokować dostęp, jest to również proste.

W interfejsie logowania wybierz opcję: ZABLOKOWANIE DOSTĘPU, po czym postępuj według wyświetlanych na ekranie instrukcji. Pamiętaj, że po dokonaniu blokady, nie będziesz miał możliwości dokonać odblokowania z poziomu bankowości internetowej. 


Copyright © Bank Spółdzielczy w Łańcucie

strony internetowe rzeszów