Przelew BLIK na telefon już dostępny!
Z przyjemnością informujemy, że w naszym banku są już dostępne przelewy BLIK na telefon.
Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na maksymalnym uproszeniu i przyspieszeniu przekazywania środków. Pieniądze znajdą się na rachunku odbiorcy w kilka sekund. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy numer telefonu.
Jak aktywować przelewy na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?
-
Aktywacja Przelewów na telefon -> Uruchamiamy aplikację i wchodzimy w opcję na dole 'Więcej', następnie Ustawienia -> Ustawienia BLIK. W sekcji "Przelewy na telefon" przełączamy opcję Odbieraj przelewy BLIKIEM. Potwierdzamy pojawiąjące się komunikaty o włączeniu i rejestracji telefonu w usłudze.
-
Warto również zaznaczyć opcję "Pokaż użytkowników BLIKA". To ustawienie daje aplikacji prawo dostępu do książki kontaktów. Pomocne jest to w trakcie tworzenia przelewu na telefon
Jak wykonać przelew BLIK na telefon?
-
Aby zlecić przelew na telefon, klikamy w aplikacji mobilnej BSGo, w sekcji 'Przelewy', na przycisk [Wykonaj Przelew] a jako typ przelewu z listy rozwijanej wybieramy 'Przelew na telefon BLIK'. Wpisujemy wszystkie wymagane dane dotyczące odbiorcy przelewu, kwotę, tytuł płatności itd. i zatwierdzamy PIN'em.
-
Przy danych dotyczących telefonu odbiorcy przelewu, jeżeli wcześniej w ustawieniach włączyliśmy opcję "Pokaż użytkowników BLIKA", mamy ikonkę książki kontaktów i możemy szybko z listy swoich kontaktów wybrać odbiorcę.
-
Kontakt posiadający przy swojej nazwie logo BLIKA na pewno ma zarejestrowany w swoim Banku telefon w usłudze Przelewów na telefon BLIK.
Czy są jakieś limity operacji?
-
Limit kwotowy pojedynczego przelewu: 500 zł. Jest to też maksymalna kwota jednorazowego przelewu jaką w ogóle można ustawić dla tej usługi.
-
Przelewy na telefon - Dzienny limit kwotowy: 1 000 zł.