Zamów terminal za 0 zł i nie trać klientów, którzy chcą płacić kartą!


Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.

Kompleksowe rozwiązania w zakresie akceptacji płatności kartami Visa, Mastercard, American Express, portfeli elektronicznych Google Pay i Apple Pay oraz transakcji BLIK, wszędzie tam, gdzie ważne jest szybkie i bezpieczne przyjmowanie płatności.

Terminale Płatnicze Planet Pay to gwarancja wysokiej jakości urządzeń oraz usług dla Twojego biznesu. Oferujemy dedykowane rozwiązania dla wielu branż.

W ofercie Planet Pay znajdują się:

  • terminale stacjonarne
  • terminale mobilne.


Wszystkie terminale płatnicze mają możliwość wyposażenia w szereg bezpłatnych, dodatkowych funkcjonalności czy integracji z kasami fiskalnymi lub systemami kasowymi.

Przyjmując płatności terminalami płatniczymi Planet Pay środki na Twoim koncie zaksięgują się już w kolejnym dniu roboczym, a dostęp do wszystkich informacji o transakcjach, raportów i fakturach będziesz miał poprzez platformę internetową dla Klienta.

Podpisz umowę z Planet Pay na terminal płatniczy, a instalacja odbędzie się maksymalnie w ciągu 48h.

Skorzystaj z terminala Płatniczego z dofinansowaniem w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego lub poza Programem.

Chcesz poznać ofertę na terminal płatniczy, zapytaj w Twoim Banku lub wypełnij formularz zgłoszeniowy.

Akceptuj karty już dziś!

Brak ukrytych kosztów!

  • Bezpłatna instalacja - Dla Państwa komfortu oferujemy jeden z najkrótszych czasów instalacji na rynku, nawet w 24h od daty otrzymania podpisanej umowy. W trybie standardowym, terminal płatniczy instalujemy w 48h od daty otrzymania podpisanej Umowy.

  • Wsparcie serwisowe - Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dla Państwa zapewnienie ciągłości działania terminala. Gwarantujemy serwis terminali w 48h roboczych od chwili zarejestrowania zgłoszenia. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii urządzenia w sposób zdalny, następuje wymiana terminala w ciągu 48h roboczych od momentu zgłoszenia.

  • Bezpłatne szkolenie - W celu utrzymania jak najwyższego poziomu usług, gwarantujemy bezpłatne pierwsze szkolenie Państwa personelu z obsługi terminala płatniczego w lokalizacjach w których zainstalowane będą urządzenia.

Nie korzystałeś nigdy z terminala płatniczego?
Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu.

Posiadałeś lub posiadasz terminal płatniczy?
Poznaj i porównaj atrakcyjną ofertę Planet Pay dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Pomożemy Ci przy przeniesieniu terminala. Wypróbuj także aplikację POSapp na telefon, która pozwala na przyjmowanie płatności bezgotówkowych.

Dlaczego warto rozpocząć współpracę z PLANET PAY?

  • pracownik Planet Pay przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie

  • umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób:
    elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala

  • jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów

  • jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart

  • nowoczesna platforma sprzętowa

  • dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. BLIK, DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi)

  • szybkie księgowanie środków na koncie do 24h

  • dostępne Contact Center 24h

  • bezpłatny serwis urządzenia

  • szybki czas instalacji terminala do 48h





 

WŁĄCZ PŁATNOŚCI ONLINE PLANET PAY W TWOIM SKLEPIE!


Płatności online Planet Pay to nowoczesny wymiar akceptacji płatności bezgotówkowych.

W ramach kompleksowego rozwiązania w zakresie akceptacji płatności oferujemy następujące metody płatności:

  • Karta płatnicza VISA lub Mastercard
  • Portfele elektroniczne - Google Pay, Apple Pay
  • BLIK
  • Przelewy online (tzw. Pay-by-linki)


W ramach rozwiązania oferujemy intuicyjną i przejrzystą formatkę płatniczą:

  • w języku polskim oraz angielskim
  • zaprojektowaną w technologii RWD
  • z szybkim dostępem do najpopularniejszych metod płatności
  • zawierająca najważniejsze informacje o zamówieniu

Obsługa transakcji możliwa jest zarówno z poziomu strony internetowej jak również w aplikacjach mobilnych.

Szybka i sprawna integracja to nasz cel dlatego zapewniamy:

  • środowisko testowe Sandbox
  • wtyczki do najpopularniejszych platform sklepowych: Prestashop, Woocommerce, Magento, które umożliwią w sprawny i prosty sposób zintegrować sklep z bramką płatniczą
  • Web API (REST) do procesowania transakcji i zwrotów
  • dokumentację techniczną na potrzeby integracji
  • wsparcie i pomoc techniczną w ramach Contact Center oraz Helpdesk


WSPARCIE DLA TWOJEGO BIZNESU

Panel Akceptanta do zarządzania usługą oraz uzyskania informacji o transakcjach i środkach jako jeden punkt dostępu do danych o posiadanych terminalach i wykonanych transakcjach oraz dostęp do faktur i raportów.

Usługi Contact Center w zakresie integracji i wsparcia posprzedażowego akceptantów jako jedna platforma do zgłaszania zapytań i bieżącej obsługi.

ATUTY NASZYCH ROZWIĄZAŃ

Doświadczenie i gwarancja bezpieczeństwa:

  • Transakcje są przetwarzane zgodnie z najwyższym standardem bezpieczeństwa PCI DSS oraz PCI 3DS oraz zgodnie z przepisami dostawców metod płatności
  • Monitorujemy transakcje, co pozwala zagwarantować pełne bezpieczeństwo ich przeprowadzenia


Szybkie rozliczenie transakcji:

  • Wypłata środków za sprzedaż nastąpi już następnego dnia
  • Środki pieniężne z tytułu transakcji dokonanych w każdym sklepie internetowym, mogą być przekazywane na oddzielny rachunek bankowy

Copyright © Bank Spółdzielczy w Łańcucie

strony internetowe rzeszów